3 gün önce hastaneye gittim geldim kanama gibi birşey oldu bana ve 2 gün devam edince hastaneye gittim acile orada düşük riskimin oldugunu söyledi ve bana progestan verdi kullaniyorum ama kanama durmadı her idrara çıktığımda kan pıhtıları gibi birşeyler geliyor sulu sulu kan geliyor rengi değişiyor kahverengi kırmızı sırtımda ağrıyor bana ne oluyor