Canım akiıntı normal hormonlarından ama kaşıntı varsa bu enfeksiyon belirtisi olabilir yada enfeksiyon kapmış olabilirsin bence bi kadın dogumcuna görün bana enfeksiyon denmişti ama akinti kırmızı ve yeşil olana kadr normal diye biliyorum doktorum öyle demişti