Hypatia Hirammm17363 çok susatıyo başka bi zararını bilmiyorum valla😃 ama bi ara ben de çok içiyordum ,hatta folik asit içerdiğini duymuştum,faydalı bile sanırım😃
kucukadam Hirammm17363 Hirammm17363 yapma ama bunu ya canim çekti şimdi. 🙁😅 Ben normalde de şalgamı çok severim. Hamile olmasam da canim ister. Ve başka hiç bisey aramam. Hamilelikte de aynı. Asermiyorum ama salgama dayanamıyorum 😋🤤