Burcunuslu_ Kızlar bugün doktora gittim 14+5 haftalık gebeyim . doktor amniyon sıvısının suyumun azaldığını söyledi. Günde en az 3 buçuk litre su içiyorum . Fikri olan varmı yada başına böyle durum gelen 🌸