Gull_94 Nazlierdem kılo alımı devam edıyosa ve bı sorun yoksa yersız evham bana gore 😇doktorlar bıle bazen en az 3 kg ve uzerı gormek ıstıyo galıba oysa kılosu gayet normal
Gokyuzunuopmekisterdim Nazlierdem aynısı arkadaşımın başına geldi tamamen doktorun hatası yüzünden çok sıkıntı yaşadı bebeği turp gibi 3800 doğdu bunları dert etmeyin derim bir kaç doktora daha gidin.
Nazlierdem zerana Evet doktor bu yüzden perinatolojiye yönlendirdi doğum nasıl olacak diye ve İnşAllah sağlıklı bir şekilde alırız hepimiz kucağımıza 🙏🙏
zerana Nazlierdem benimki zorunlu sezaryen olduğu için doğum şeklimi hiç analiz etmedik. Gidersem ve gerilik görürse direkt çıkarır sanıyorum
Nazlierdem Lokumcuk Aynen doğduktan sonra alırlar zaten ben onu takmıyorum doktorun telaşlanması kafamı karıştırıyor
Ly020818 Nazlierdem bugün benimde kontrolum vardı aynısı bana da dendi sağolsun burdaki arkadaşlar içimi rahatlattı bebeğin minyon tipli bir bebek olacak dedi korkma dediler sende korkma iyi.olur inşallah
zerana Nazlierdem canım bugün kontrole gittim bebeğim toparlamış kendini çok şükür. Darısı size inşallah 😌
Kucukkedi Nazlierdem 1 haftalık ileri ya da geriyi önemli bulmuyor doktorlar kendinizi strese sokmayın, doktor öyle söylemişti bana
H-M Nazlierdem bende 37+2de gittim kilosu 2800 dedi ultrosonda 35+5gözüküyor dedi 10 günlük gelişim geriliği var dedi bende tesirgin oldum pazartesi tekrar gitcem
H-M Nazlierdem inşallah annelik iç güdüsüyle insan takıyor kafasına ama sağlıklı olsunlarda bişey istemeyiz🤲🤗
Nazlierdem bukabu Bilmiyorum ki canım alması gerekenden az almış gelişim geriliği başlamış dedi direk
Nazlierdem H-M Aynen öyle insan korkuyor ister istemez birde son zamanlar olunca iyice perişan oluyo 😊