HAYIRLI akşamlar arkadaşlar durumum çok degişşk benimle aynı olan yada fikri olan var mı acaba
Ben aralıkta düşük yaptım üzerine 42 gün sonra adet gördüm 6 şubatta ve 11 şubatta bitti ondan sonra olmadım tekrar adetim düzensiz ama 40 günü geçmez yani ovilasyon takibi yaptım adetim geçti dedim ama 38. Gün yumurtlama gördüm yani mart 16da çatlama yı ve arkasından gelen 2 günü degerlendirdik şuan hala adet olmadım kasık agrım var baş ağrım ara ara dönme ve akıntım başladı az az 47 gün oldu toplam adetten bu yana yumurtlama üstüne de 10 gün oldu testte çıkar mı acaba varsa