Dilangunes Ben de 28. haftamda benzer sorunu yaşadım.Dün doktoruma danıştım bu şekilde bazen hareketsiz kalması normal mi diye.Doktorum da hiçbir haftada böylesi normal değil dedi.Sen kendini çok yokmuş olabilirsin,kendi hareketlerinden bebeğin hareketlerini hissetmemiş olabilirsin dedi.Böyle durumlarda tatlı ye,iki bardak su iç,yan tarafına dön ve bebeğini hissetmeye çalış.Eğer 2 saat boyunca hissetmezsen doktora git.En azından kalp sesini duyarsın için rahatlar dedi.Ama sizin haftanız daha 21 ben mesela net bir şekilde 22′den sonra hissetmeye başlamıştım.Yani bu dediklerim sizin için biraz erken gibi.