Kızlar 36 haftalık hamileyim eşim bugün pozitif çıktı bende pozitifim büyük ihtimalle 2 gündür çok kötüyüm grip oldum, boğaz agrım başladı öksürüyorum bütün vücudum ağrıyor alt tarafımda da ağrım var belim falan off çok kötüyüm 😞 bebeğim de 2 gündür aşırı hareketli sanki çıkacak gibi tepiniyor 😭 doktorumu aradım pozitifsen eğer ilaç kullanamazsın dedi kovid geçirenler nasıl atlattınız bu durumu meyve yiyorum zaten sürekli başka neler yapabilirim ?