Cansu_k Btl3407 çünkü anne ne isterse en güzel isim odur. O bir mucizeye ev sahipliği yapıyor.💙 O yüzden tabii ki annenin isteği ve Aslan ismi çok asil ve modern be e. Bu yüzden 🥰
Zeynep_adem58 Lilasever efe ismini nedense cok sevmiyorum daha dogrusu o kadar. Cok varki ailemizde. Huseyin efe ,efecan ,yusuf efe felan vede cok yaramaz oluyor diyoe herkez pek istemuyorum. Dogrusu
Derin2828 Mustafa da efe de ayrı ayrı güzel, ama birleşince iki f den ötürü yakışmıyor gibi 😁 ömer efe güzel Bizim oğlan Efe Doruk olacak inşallah 🧿💙😇
Zeynep_adem58 Derin2828 bnde ilk mustafa doruk dusunmustum ama esim doruk ismi itici diyor ben cok begeniyorum ama adiyla yasasin❤
Zeynep_adem58 Asyamina bn ömer ismini .cok.cok seviyoru. Aslan sart degil ama òmeri cok .istiyorum esimde mustafa dedesinjn adini istiyor. Arada kaldik boyle doguma kaldi 1 ay hala isim yok ortada🤦♀️
Zeynep_adem58 Nursel725 esimde ilk oyle soyledi. Normalde bnim aklimda òmer.yoktu esim mustafa ömer mi koysak dedi ama ikiside agir isim hocalar bile soyluyorlar isimler. Cocugun karakterini etkiler diye bu yuzden tercih .etmedim ikisinden 1 ri olsun dedim
marysmom Aslan ismi ikinci sırada kullanıldığında soyadı gibi geliyor bana . Ömer Efe güzel bir isim ayrı bir fikir olsun size :)
Zeynep_adem58 marysmom ya boyle bn oyle 2.li isim.istiyorum ki 2 side kullanilsin mesela ilk oglumun adi ali eymen hep. Herkez ikisinide soyler bizde oyle òmer asla bi butunluk sagliyof ikiside soylenir.diye dusunuyorum 2 isim konup tek soylenince sacma oluyor gibi tamda.emin degilim aslinda aslanda ama begeniyorum