elifinannesiiii Benim gibi her şeye sinir olanlar var mı yaa normalde de sinirli bir insandım da bu kadar değil herkese pata küte dalasım var😂
Heyecanlianneee elifinannesiiii normalde bende çok sakinimdir ama şimdi sinirden geberiyorum herkese her şeye dqğa taşa haykırasım var 😓
Gull_94 elifinannesiiii ılk 4 ay oyleydım hatta 5😂normaldede sınırlıyımdr ama oyle tutardım ıcımde meyse dıyıp ucan kusa sınırlenesım gelıyodu gectı galıba bu aralar cok sukur😂
Nelmali elifinannesiiii kaktüs gibiyim yaklaşana batıyorum sonra bu kadar çabuk sinirleniyorum diye kendime sinirleniyorum normalde de sakin bir insan değildim ama bu kadar da değildi 🙈