Misto gebelik şekerin olabilir canım. Ama sanırım daha şeker yükleme testin yapılmamış. Çünkü hatırladığım kadarıyla 24 ile 28 haftalar aradı yapılıyordu. Eğer tatlı bi şeyler yada hamur işi türü şeyler yediğinde ağız kuruluğu, ayak tabanında yanma, ani uyku bastirmasi gibi şeyler oluyorsa muhtelemen gebelik şekerin vardır. Ama bu şeker belirti de vermeyebilir yani şekerin vardır ama bu dediklerimin hiçbirini yaşamıyor da olabilirsin. O yüzden şeker yükleme testine kadar, hamur işi, tatlı, şekeri fazla meyve ve sebzeler, pirinç ten uzak dur. Yani bi nevi diyet uygula kendine. Bakalım inşallah çıkmaz ama yinede önlemini al geçmiş olsun 🌸