Taze-Anne28 fatmArslan06 ben özele gidiyorum doktorum normalci. Bi kere böyle bir şeyden bahsetmiştim anne isteğiyle sezeryan yasaklandı demişti. Özelde olmama rağmen sezeryan isteyemedim düşün
Tdof26 Taze-Anne28 ay ne kadar güzel benimkide gözünün üstünde kaşın var diyerek Sezeryan yapacak resmen 🙄
Taze-Anne28 Tdof26 başta hiç hoşuma gitmemişti çünkü hep sezeryan istiyodum korkağın teki olduğumdan. Sonra bi şekilde normal fikrine alıştım, daha sağlıklı olduğu için doktorunda normalci olması bana da iyi geldi. Şimdi 34 teyiz bakalım neler bekliyor bizi 😊