KymetKaplan Ogluşumun ismine hala karar veremedik 😒 30+5 ten selamlar 😍 önerilerinizi alabilirmiyim 😊 şimdiden teşekkürler ☺️
EzgiMazlum KymetKaplan biz Orhan Talha koyacağız inşallah Orhan dedemiz ama Talha diye sesleniriz çok içime sindi ama eymen ve arden i de çok beğeniyorum belki fikir olur 💁🏽♀️