Sdakc İstanbul Avrupa yakasında hangi hastaneye ve hangi doktora gidiyorsunuz ve doktorunuzdan memnun musunuz👼🏻
paradiseeeeee Sdakc gidebileceğimiz semt söylerseniz daha rahat yardımcı oluruz malum Avrupa yakası büyük heryerden insan var
Dilekcnkn Sdakc Ben küçükçekmece atakentte Bht cliniğe gidiyorum doktorum Neslihan bahat memnunum gayet daha önce batı bahata gittiğim için indirimle muayne 247 doğum 7200 normal fiyat muayne 304 doğum 8500 tl
yesimyavuz Sdakc ben gop Avrasya hastanesi Atilla Okur’a gidiyorum aşırı memnunum şiddetle tavsiyemdir 🌸