bus91 19 mayıs normal doğum içindi hem ben normal doğım istemediğim hemde vücut olarak yasak olduğu ıcın 10 mayısta doktorum tarih verdi sizin tarihler neler 😘💕
Asyakuzusu bus91 Benimde normal olsa 19 mayıs. Ama ikinci sezeryan. Banada 7 mayıs en geç 10 mayıs dedi
paradiseeeeee bus91 valla hepimiz bi şekilde beklemedeyiz benimde 20 Mayıs görünüyor ama doktor bişi söylemiyor normal olsun diye bekliyor sezeryan görünürde yok
dugmeninannesiii bus91 kaç haftalıksın canım şuan hayırlı olsun ☺️ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍🙏 Benimde c.tesi kontrol var tam 32 haftalık olacak kısmetse gün verir mi acaba sezeryan olacak benimde çok merak ediyorum 😃
BurcuLice bus91 bizimde tahmini 12 Mayıs doğum tarihimiz biraz oburuz doktorum kilo almaya böyle devam ederse 4 ü geçer dedi sezaryen olabilir dedi ama bakıcaz işte gidişata göre sağlıkla gelsinler inş
Zeynep12- Bana doktorum 1 ile 5 mayıs arası dedi normal için şuan dogumum nasıl olacak belli degil tabi
bus91 bus91 bende Pazartesi olsun dıye 10 mayıs istedim yoksa cuma günü alalım dedı Pazartesi olsun dedık bakalım hayırlısı sağlıkla gelsinler
bus91 BurcuLice bizede doktor maşallah hem kendıne hem bebeğe iyi bakmışın böyle giderse 4 geçer dedi
[silindi] bus91 bnmde 20 mayıs ama 40 haftaya göre 38de dogmuş tu ilki o yüzden hiç bilemiyorum ne zaman 😆
Alizade_16 bus91 benimde doğum 18 mayıs gibi görünüyor ama sezaryanmı olucak, normalmibolucak henüz kararlaşdırmadık🤷🏻♀️