Sulearas Kızlar 18 haftalık hamileyim ama akrabalar neden karnın asagıda diyip duruyorlar ne demek bu ben anlamadım bu kotu bişey mi yani ne zaman bebek yukarı cıkar
Alize1 Sulearas benim de öyle ama bi sorun olduğunu sanmıyorum 😅her söylenene kulak asmasyin boşverin 🥰
Demir06 Sulearas 20li haftalarda yavaş yavaş ancak yukarı çıkıyor,herkes de ne çok biliyor işleri güçleri moral bozmak
mlkkk Sulearas ya bu akrabalar her haltı da bilmeyi versin yaaa😬 bebeğin sağlıkla gelişiyorsa hepiniz akrabalarına doktor olmuşsunuz .. de 🤦🏼♀️😂 fizik yapına bağlıdır canım kulak asma
Mom080 İlk defa böyle bisey duyuyorum bana bunu dışardan biri dese hayatta takmam çünkü bu akrabalar çok efsanevi konuşuyor 🙄 sende üzülme bildirin olsa doktorun derdi sonuçta sürekli kontrollere gidiyoruz
oykuduru21 Sulearas aşağıda olması çok normal bebeğim daha aşağıda 😅 ayy bu akrabalar yok mu 😂😂 senin karnın bile miniktir yani daha çok çıkmamıştır zaten, bebekte zamanla büyüdükçe yukarı çıkar
Mom080 Sulearas ayrıca daha 18 haftalıkmış zaten çokta karnın çıkmamıştır He de geç ya hiç sinirlerini bozmaya değmez
Zynp63 Sulearas benimde öyleydi cnm hatta hiç hastaneys gitmeden göbeğim aşağıda diye bebek kız derlerdi merak etme sonra yukarıya çıkıyor
Zynp63 Alize1 normalde evet cnm ben cinsiyeti öğrenmeden önce kaynanam yada eski kadınlar bu kız bebek göbeğin aşağıda derlerdi eskiler biliyor cnm
ayazmomm Alize1 cinsiyetle alakalı değil bence benimde karnım aşağıda bebek bildiğiniz mesanemin üstünde baştan beri çıkmadı yukarı 24+4 olduk cinsiyetimizde erkek
Alize1 Zynp63 doğrudur hiç duymamıştım bende yarın doktora gidicem bakalım ne dicek daha önce %85 kız demişti yarın kesinleşir inşallah