Orhangazikimeneki benimde oyle adet takvimine gore 17+0 ultrosyona gore 15+4 inanin ki hic bi sorun olmuyo kalp atisini ilk duyduğumda cok net degildi ses ama 2. Duyduğumda cok iyiydi bu durum sadece bende oldu sanıyordum ve üzülüyordum. Yarin 3 lu taramam var eger uygun pozisyon olursa da cinsiyeti de ogrenirim insallh Rabbim yavrularımızı saglik la kucağımiza sag salim almayi nasıp etsin ☺☺