Elif3425 Kızlar merhaba 13. Haftadır çok rahat bir hamilelik geçirdiğimi düşünüyordum iki gündür çok fazla midem bulantım oldu hiç bir şey yiyemiyorum,uyuyamıyorum ne yapmalıyım geçer mi ne iyi gelir 😢
Zezeeeyyldrm Elif3425 bende 13 haftaligim 6.haftadan beri bulanti kusma beni bitirdi dun doktorumdan ilac istedim prilam verdi ilk defa bugun kullandim sanki iyi geldi gibi sende doktorundan iste istersen
Mom080 Elif3425 o zaman belki doz arttırır siz yine doktorunuza danışın. Bende çok cektim mide bulantısından yoğurt beni rahatlatmıştı küçük kaşıklarla yiyordum bi deneyin belki ise yarar