Kızlar 25.haftaya kadar ilerlediğim doktorumdan çok memnundum çok ilgili ve anlayışlıydı ne zaman ona yazsam anında cevap verirdi ama bulunduğu hastane hem çok kötü hem de aşırı pahalıydı ben de eşimin sağlık sigortasından yararlandıktan sonra farklı hastanede takibimi sürdürdüm ama yeni doktoruma hiç ısınamadım çok soğuk mesela bana numarasını vermedi ben İnstagramdan alıp yazdım (sadece bir iki kez) ona da cevap vermedi 33+3 haftalık hamileyim muayenede de her şeyi anlatıyor aslında ama genel olarak sevemedim muayene ücreti 150 tl sigortayla 23 tl oluyor bu yüzden onu tercih ettim hem de hastane çok donanımlı şimdi aynı hastanede farklı doktoru tercih etmeli miyim geç mi kaldım?