İyi akşamlar
sizinle hamileliğim le ilgili bir sorum olacak ne kadar net anlatabilirim bilmiyorum ama kafamı çok kariştırıyor …
ben 1 buçuk yıllık evliyim ve evliliğimin başından beri korunmadık bebek istiyorduk tedavi ye başlandı 6 ayımız da klomen ve çatlatma iğnesi verdiler bunu çoğunuz biliyorsunuzdur ilk ki olmadı sonra baya bir ara verdik tekrar denedik bu sefer klomen büyütmedi yumurtamı bu arada pcos hastasıydım sonra en son 31 ocakta femera ve çatlatma iğnesi yapıldı yani 31 ocakta iğne oldum şuan doktorum dediğine göre 9 hafta 3 günlük hamileyim son adet tarihimden hesaplıyor doktor ama ben iğneyle hamile kaldıgımı düşünüyorum doktorum dediğine göre 9 benim tahminim yeni 7 bitiriyorum geçen hafta doktora gittiğimde bebeginiz 8 hafta 4 günlük ultrasona göre dedi …yani anlamıyorum adetlikten hamile kalmış olmam lazım ki şuan 9 haftalık gebe olayım başına böyle birsey gelen varmı şuan bebeğim tam olarak kaç haftalık sizce?