Benim örnek davranışları bana aktarabilen düzgün bi anne baba figürüm olmadığı için çok zorlanmıştım ilk 3 ay özellikle. Bakamayacağım, sevemeyeceğim gibi. Ama eşim o kadar destek oldu ki sürekli konuştuk planlar yaptık, kayınvalidemden kapmaya çalışıyorum annelik özelliklerini gerçekten çok oğluna düşkün ve baskın bir anne kendisi. Şu an 21 haftalığız, sabırsızlıkla gelse de bağrıma bassam diye bekliyorum oğluşumu..