Kızlar bugün detaylım vardı tam 20+4 üz. Şükür hiçbir şey çıkmadı. 🙏 Birkaç gündür hep ağrım vardı, korkuyordum ama normal ağrılarmış. Anormal bir şey olsaydı çıkardı dedi doktorum detaylıda.. İlk kez renkli gördük, ilk kez yüzünü gördük. Doktorumuz çok iyiydi, her şeyine teker teker baktı tam 50 dakika. 🙏Çok güzel bir duyguydu. Herkesin yaşaması dileği ile 😍🙏