Merhabalar, bu haftalara kadar hiç böyle bir şikayetim yoktu. Bazen yuruyememi zorlaştıracak kadar ağrım oluyor. Rahimde dokununca veya yürüyünce,hareket edince ağrı hisseden var mı? Doktoruna bunu sorup ne olduğunu öğrenen var mı? Acaba çatı ağrısı bu mu oluyor?