Hatice17 Kızlar selm doktorum 13 cu haftada bana bir çıkıntı var erkek geliyor büyük ihtimal dedi ama kesin 3 hafta sonra gel konusalim dedi yüksek ihtimal erkek dedi bu sonradan degisirimi yanlislik olanlar varmi cok meraktayim
Dua35 Hatice17 merhaba o haftalarda benimde doktorum erkeğe benzetmişti ama detaylı da netleşti kızımız olucak İnşaALLAH 🌸cinsiyet değişmiyor ama o haftalarda daha çok minik olduğu için yanlış tahmin yapılabiliyor
Oglumveben34 Hatice17 benim 13 de gösterdi erkek her gidişimizde de açıyor bacakları 🤣 hiç acaba cinsiyeti nedir demedik. Hiç saklamıyor kendini oğlum💙
Hatice17 Dua35 evet tabikide cinisyet cok onceden belli oluyormus ama hani doktor erkek degipde kiz cikan varmi merk eddim kiz cok istediğimden ❤
Akbulutsevda Hatice17 bana da 13. Haftada erkek dedi kesin konuştu icim içimi yedi bir kac hafta dayanamadım tekrar gittim %99 erkek dedi. Ama yanılma payı olabiliyor tabii ultrason cihazının kalitesi ve doktor tecrubesi cok önemli cinsiyet belirlemede
Hatice17 Akbulutsevda doktorumuz eski bir doktor ailem surekli ona gitti bende tercih ondan ettim ama kiz bekledigimden belkide inanamk istemedim herseyden once saglik tabikide 😊
Dua35 Hatice17 inşaALLAH sağlıkla gönlünüzce olur 🥰bende kız çok istiyordum hamilelik öncesi ,sağlıkla doğar İnşaALLAH yavrularımız
butterfly_ Hatice17 belli olmaz banada 13. Haftada kız dedi 15. Haftada kız dedi 16 . Haftada çıkıntı gördük 😀erkekmiş 😀 sizinkinde çıkıntı erken belli olmuş ne güzel benimki hep sakladı
Hatice17 butterfly_ evet istee beynimiz yaniyor kizami adapte olucaz erkegemi dogana kadar inanasim gelmiyor 😂
Hdveci butterfly_ 13 ve 15 te kesin kız mı dedi yoksa gibi deyip yüzdelik mi söyledi özel hastane mi bende aynı şeyi yaşıyorumda merak ettim ☺️
Rbkny Hatice17 bana 11+5iken %90 kız dedi kesin bir şekilde 14+4 iken erkek dedi 2 gün sonra ögrencem daha cihaz ve doktor birde cocugum duruş acısı cok önemli net görünmesi için
Hatice17 Rbkny evet benimki net degildi cok hareketliydi bi cikinti gordum erkek buyuk ihtimal dedi pek bir inanamadim
Hatice17 elaveben banada 13 de erkek dedi bakalim 3 hafta sonra tekrr gel dedi aynimi kalick kizmi degicek merktayim
Rbkny Hatice17 iki ttürlüde hazırla kendini bana ilk dediginde karnımı kızım diye sevdim hep şimdidide oglum diye seviyorum tam alısıyorum yok erkek diyo felan kafalar yanıyor😂😂😅
butterfly_ Hatice17 benimde annemler kayınvalidemler hep kıza heveslendi bizimki bi açtı tam açtı 😀annem hala inanmıyor kordondur belki diyo 😀detaylıyı bekliyorum
Hatice17 Hdveci bana 13 haftada erkek gibi dedi aramzida kalsin ama cikinti var dedi 3 hafta sorna gel dedi ckaledeyim bende medicalparka ozele gidiyrm
Hatice17 butterfly_ esimde bende kizciydik doktor erkek dedi buyuk ihitmal kesin konusmadi bi cikinti var dedi 3 hafta sonra kesin söyleyecek mis netleşir dedi