24 Mart saat 14′te ağlaya ağlaya korka korka gittiğim ameliyathaneden mutlu ayrıldım. Oğlum sağ salim 3550 gr 49 cm dünyaya geldi. Tosbikim yanımda uyuyor 🤗 Henüz uyuşukluk geçmedi. Hikayemi biraz toparlanınca yazacağım 🌸 Allah herkesi evladına kavuştursun tez zamanda. 🤲🏻