9 gün önce spinal sezeryan oldum hiç korkulacak bişi yok çok rahat geçti hatta ben kimseden destek almadan ayağa kalktım ve 6 kat merdiven inip çıkdım ameliyattan sonra uyuşmamda 3 4 saatte tamamen gitmişti ağrı kesici sadece 1 tane vurdurdum o kadar