Arkadaslar merhaba,ben 9+2 gunluk gebeyim suan gecenlerde kahverengi lekelenmem olmustu dr.gittigimde herhangi bi kanama alani vs.yoktu bebek iyiydi.progestan lullaniyorum basindan beri,bugun sabah kalktigimda kahverengi sari arası cok afedersiniz sümüksü akıntım vardi ic camasirimda ama aksamda kasıntım baslamisti simdiye kadar kasintim yoktu acaba mantar oldum onun akintisimi basina gelen varmi acaba?