Bayburtlugelin Yarın kontrole gidicem 14+1 olucaz inşallah çok merak ediyorum bu zamanlarda öğrenen var mı
Dilek0809 Bayburtlugelin tam 14te net bir şekilde söyledi doktorum 12de de gördüğünü ama bana söylemediğini itiraf etti hatta 😂
Mery103 @Bayburtlugelin 14+4 bugün gittim ama öğrenemedim doktorum sadece tahmin de bulundu 15 gün sonra tekrar çağırdı
Rbkny Bayburtlugelin 11+5 iken %90 kız dedi 14+3de erkek dedi bakalım bu cuma gittigimdede öğrencez nasipse
BorasMom Bende 12.haftada Erkek olduğunu öğrendim doktor hiç yanılmam olmadı dedi ama hayırlısı bakalım🙈
Fly38 Bayburtlugelin ben 12. Haftada öğrenmiştim. %80 kız dedi. 13. Haftada kesin kız dedi. 23. Haftadayız detaylıya da girdik değişmedi kızımız olacak inşallah
ipek_94 Bayburtlugelin sizinki gösterdi mi ben şimdi çıktım doktorun yanından göstermedi. Baya da baktı doktor yok yan durdu hep 😞
Bayburtlugelin ipek_94 ya ben şuan devlet hastanesine geliyorum dediki 18 . Haftadan önce söyleyemiyoruz dedi baya morelim bozuldu
ipek_94 Bayburtlugelin ben özele gittim baktı göremedi zaten 16. Haftadan sonra net gözükür dedi. Biraz daha bekleyelim bakalım :)