Bende artık hissetmek istiyorum 17 haftalık olucaz yarın aslında, ama aynı noktaya iğne batması gibi bişey hissettim ama canım çok yanmıştı bidaha da olmadı bı kaç hafta önceydi , sanırım o bebek hareketi değildi yada öyleydi bn anlayamadım ama net şekilde hissetmek istiyorum artık çok heyecanlı 😍