Laayla ben henüz 2 aylık hamileyim ve ev temizliği için uygun bi dönemde miyim merak ediyorum. o tarz işler için başkasını mı çağırdınız kendiniz mi yaptınız bebek 2 3 aylıkken ?
Anneoluyorumbennn Laayla ben kendim yapıyorum Allah'ın izni ile hiç birşey olmuyor çok ağır ise işin birini tut bence kuzum
KezibanUan Laayla canım 3. Ayına kadar kendini fazla zorlama ağır kaldırma bebeğin tutunma aşaması düşük tehlikesinin en yüksek olduğu dönem evini süpür yavaş yavaş camlarını falan sonraya bırak kanepe falan çekme
Melikeb19 Laayla düşük tehliken varsa yapma canım ama yoksa her işini uzanıp eğilmeden yavaş yavaş kendin yapabilirsin
Laayla Anneoluyorumbennn kaç aylık peki? dip köşe temizlik için soruyorum ben halsiz ve yorgun oluyorum epey
Anneoluyorumbennn Laayla bende öyleyim kuzum benim 10 hafta 4 günlük benim ki 🤪 ben üstün körü yapıyorum dip köşeye bende bir yardımcı almayı düşünüyorum
Sevde123 Gebeliğimin başından beri evimin bütün temizlgiini tek başıma yaptım şuan da 32 haftalık hamileyim yine bana bakıyor maalesef. Ama hamileyim diye kendimi yatak döşek atmıyorum soncta hasta değil sadece hamileyim😄 çok yoruluyorsaniz her gün bi oda yapabilirsniz çok yoracagini sanmiyorum.
Laayla Sevde123 bende ağrı oluyo çekince bi şeyleri ve kaldırınca aniden o yüzden çekiniyorum bi şeylerin ters gitmesinden ilk gebelik bi de sakınmıyorum ama hoyratta yaşayamıyorum:/