Matmazel_ o zaman ağrı sızı yapması çok normal uyuşturmadan dolgu da yapamaz galiba, hamileliğin son dönemlerinde diş yaptırılması önerilmiyor o tarafınla yememeye çalış içi dolarsa daha çok ağrı olur ve apse yapabilir.Doğal yöntemlerle ağrısını hafifletmeye çalışabilirsin.