Happy121 ben hem üçüncü hem beşinci gün embriyo transferi oldum yani ardışık çift transfer. Beşinci güne giden embriyonun daha iyi olduğu hep söylenir ama doktorunuzun mutlaka bir bildiği vardır. Ben ilk iki denememde beşinci dün embriyo transferi oldum ve ne yazık ki kimyasal gebelikle sonuçlandı. Transferden sonra progestan iğne ve günde iki kez fitil olarak progestan hap kullanıyorum