Nesliiiiiii 35 günlük hamileyim. Az önce açık pembe leke geldi doktorumu aradım progestan tablet 200 mg kullan dedi korkmalı mıyım ?
BirMuallime Nesliiiiiii canım ilacı kullanmaya başla bir an önce artarsa bi acile falan git ama bu haftalarda olabiliyor sanırım bazen yerleşme kanaması diyorlar.benim de 7. Haftada olmuştu daha önce düşüğüm olduğu için yatış verip ilaç tedavisi uygulamışlardı bana
Attent Nesliiiiiii erken doğum olmasin bebek haftasında gelsin diye progesten ilac verilir canim erken doğum olmasini önler cok ayakta kalma uzan bebek aşağıya baski yapmasin
Nur_grvn Nesliiiiiii korkmaya gerek yok yerleşme kanaması. Banada verdi ben fitil gibi vajinaya uyguladım yutarsan mide bulantısı olabilir demişti doktorum o yüzden 😊
BirMuallime Nesliiiiiii olmaz Allah ın izniyle hiç kalkma yat dinlen ilacı da ihmal etme geçer inşallah stres yapma canım.
Liyasare Nesliiiiiii ağızdan alınınca baş dönmesi oluyor fitil olarak kullanırsan hiç bi yan etkisi olmuyor ama fark etmiyor ağız ve fitil olarak da kullanılır kanamayi önlüyor her bakımdan en önemlisi yatıp dinlenin