aleyna96 Nurayim inşallah ya bende sürekli bişeyler yapıyorum yarın geçer diye umud ediyorum istirahatle
aleyna96 Nurayim sabah yaptırdım testimi sonucumu bekliyorum dua edin negatif çıksın grip olmuş olsın :(())
Yonca0218 aleyna96Şuan koronayım burnumda farklı bir his batma var tıkanıklık var , derimde kızarıklık birde sırt ağrım oldu. Eşimde iki gece ateş oldu göz kızarıklığı oldu.
aleyna96 Yonca0218 bir an önce sağlıkla atlatın inşallah.. bende sadece şuan burun akıntısı ve boğazda yanma var testi bekliyoruz..
Nurayim aleyna96 İnşallah korona değildir canım ben de yaptırdım sabah sonucu alacağım ins normal griptir
Oglumveben34 aleyna96 burun akıntısı olmaz diyorduk ama eşim covid ve burnu akıyor 😔 ihmal etmeyin ne olur yaptırın testinizi
aleyna96 Oglumveben34 yaptırdım yaptırdım sonucu bekliyorum :(( çok geçmiş olsun size de siz de kendinize diklat edin..
Oglumveben34 aleyna96 inşallah değilsinizdir, çok dikkat ediyorum benim testim negatif çıktı, Rabbim sağlık versin inşallah
aleyna96 Oglumveben34 Nurayim çok şükür benimde testim negatif çıktı dahiliye doktoru ile görüştüm mevsimsel griptir o zaman parol kullan ve ballı limonlu sıcak su tüket dedi kendisi de gebe o şekilde atlatmış..
Oglumveben34 aleyna96 benimde negatif çıktığı halde eşimden dolayı hergün arıyor aile hekimim oda aynı şeyi söyledi
Ozge1986 tcasl 3gün önce çalışma arkadaşım burun akıntısı şikayetiyle test yaptırdı ve pozitif çıktı.Herkeste belirtisi farklı şuanda da tat ve koku kaybı varmış ağrısı falan yok