Bugün muayenem vardı 37+5 haftalık hamileyim bebeğim 10 gün falan geriden geliyormuş. 1 hafta da sadece 60-70gr almış. 2960 kilosu şuan.. kendi isteğimle sezeryan olucam zaten ama doktorum 39 da alırız bebeği dedi. 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi kilo almış mi almamış mi diye dedi. Fındık ceviz yoğurt süt peynir muz bol bol tüket dedi. Bu şekilde kilo da doğup da kuveze girer mi bebeğim. Doktor gitmez büyük ihtimal dedi ama insan yine de bi korku geliyor içine 😒😒