oglusannesiii evet rahim duvarinin ön kisminda oluyor benimde o sekilde. Belli bir riski yok sadece bebek ile anne arasinda ek katman oldugu icin hareketlerini az hissedebiliyorsun bir de sezeryan sirasinda kanama ihtimali biraz daha fazla oluyormus damarlasma plasentada daha cok oldugu icin. 😊