36 haftalikken tansiyon sorunu ile ilaç tedavisine bir yandan da kontrol altına alindik. 37. Haftada sezeryan kararı alindi ve 38. Haftanin ilk gününde sezeryan belirlendi. Dun 23 mart sali gunu aldim bebeğimi kucagima. Ameliyat ortamı diye cok korkuyordum ama bi yandan da bebegime bisey olcak korkusu beni daha çok korkutuyodu. 10:05 de iceriye alındım 10:15 de kızım dogdu ameliyattandan çıkmam 11 di. Cok tatlı minnos tosbik bir kizim oldu sağlıklı Allahım şükürler olsun 😊 ilk gun agri cok oluyo evet ama dayanilmax asla değil regli sancisinin bir tik fazlasi. Surekli gözetim altindasin kanaman herseyını hemsireler konteol eidyor 4 saat kum torbasi kaldi karnimda hic hissetmedim. Ayaklarim da 4 5 gibi hissetmeye basladim hemsirem hissetmeye başladıkça ayaklarımı oynatmamai ve karnima doğru cekip indirmemi istedi cok sukur yapabildim. Surekli serum jgne vs yapiyolar oda baya hafifliyor zaten gelelim ayaga kalkma konusuna hemsirem bu konuda yardimci olmadı beni cesaretlendirdi ve tek başına yapabilirsin dedi gerçekten de nasil. Bir güç geldiyse kalktim yavas yavas yurumeye çalıştım. Araliklar la yurumenizi istiyolar zaten ilk gun agri yurume vs gecıyo. Ama w. Gun agrilar daha da azaliyo ve bi problem yoksa tavurcu ediyolar😊 bugun ciktik biz 12 de evimize geldik cok sukur yanimda uyuyor minigimmm 🌼Rabbim hayırlısıyla herkesin kucagına almak nasip etsin sezeryan da normal da sonuç olarak doğum ve zorluklari var. Kimseyi dinlemeyin ben öyle yaptim ve cok sukur iyiyiz herkesin bunyesi farkli sorularınızı yanitlayabilirim