EGK 17+1 de kahverengi lekelenme yaşadım . Plesenta previa olduğunu yani bebegin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. Birkaç hafta daha kahverengi leke gorursem korkmamam gerektiğini söyledi. Parlak kırmızı kan görürsen mutlaka acile gel dedi. Progestan kullandim. 2 bucuk 3 litreye yakin su içtim ( bol su iç demisti) , bol bol yat dinlen ayakta kalma , uzun yürüyüş yapma , ağır kaldırma bir yere uzanma, ilişki 2 hafta yasakladı . Dr dediklerini dinledim . 21 . Haftadayim cok sukur bi daha lekelenmem olmadi ama en ufak bir yürüyüşte hafiften olsa bisey tasidigimda ağrım oluyor. Kendinizi dikkat edin stres yapmayın bol dinlenin
. Allahin izniyle sağlıkla hepimiz atlatalım insallah bu süreci 🤲🏻