mrvdrmz Bayanlar 36+5 teyiz bebek kanala inmezse sezeryan mı olur ? Yoksa doğum anında inebilir mi ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
MasalAlparslanMom mrvdrmz benim doktorum baş aşağı duruyo ama Doğum kanalı mantığı Doğum sancılarınla değişkenlik gösterebilir demişti