KdryFth Transferimin 7. Günü zaman zaman regl sancıları beni korkutmaya başladı.Umarım olağan bı durumdur
Hatice68 KdryFth canim yumurta toplama transfer ister istemez bi cok işlemden geçiyorsun benim olmamıştı agrim falan ama kişiden kişiye çok değişiyor gecmis olsun
Nusyaa KdryFth benimde 6.günüm akşamdan beri bana da oluyor sanki regl olcam gibi gidip geliyo sancılar
Mavi34 KdryFth bende transferin 7 8. Günlerinde adet olacağım gibi ağrı çekmiştim ama çok sukur tuttu şuan 6 haftalik gebeyim. Hiç korkmayın inşallah güzel sonuçlar alırsınız
Kubra-nisan KdryFth bende de oluyordu hele ki bel ağrısı ölüyordum rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah bende tüp bebek ile 36 haftalığım darısı sağlıklı sıhhatli bir şekilde isteyen herkese 🌼🌼
KdryFth Hatice68 Günaydın. Hatice senin için büyük gun.Sağlıkla kavuş evladına inş darısı bizlere olur….Rabbim yar ve yardımcın olsun.mübarek cuma gününde hediyeni Rabbim kucağına veriyor.🌹💐
Hatice68 KdryFth ayy inşallah canım nerde yaptırdın en iyi ben anlarım seni insallah hayırlı güzel haberler alırsan paylaş beni de etiketle olurmu duam seninle 🥰😍
KdryFth Hatice68 Aynen şimdi bende bu sureçten geçenleri çok iyi anlıyorum.Maltepe Üniversitesi tüp bebek merkezi.Prof dr ümit özekici yaptırdım ilk denememdi.11 yıllık evliyim.8 yıldır olmuyordu.Tabi inş olsunda heyecandan unutmazsam isem etiketlerim😃
KdryFth Mavi34 benimde şu kadar haftalık oldum diye yazmak nasip olsun inş.Sağlıkla gelsin senin minikte dünyaya
KdryFth Hayalleredogru. Ya işte hepsine yoruyor boyle bı durumu.İnş güzel haberleri veriyordur bana 😊
Deletedmom15262 KdryFth hayırlı olumlu sonuçlanır insallah rabbim emeğiniz karşılığını sağlıklı evlatla taçlandırsın 🤲🏻🌹yanlış anlamazsanız beni sorum olacaktı 💓ne gibi sorununuz vardı embriyolar kacıncı gündü?
Gamze0502 KdryFth benmde sancım olmştu dedim ben kesn adet olucam ama cok şükür tuttu 33 haftalık ikiz gebeyim darısı sizlerin başına olsun inşallah
KdryFth Gamze0502. Hadi inş darısı bana. Ya ben kendimi buralardan uzak tutayım dedim yapamadım 😃 bende iki embriyo koydurdum
Koliva Gamze0502 canım bende tüp ikiz annesiyim 7+5 im ama sürekli lekelenmem ve kanama oluyo sizde oldumu acaba ?
Hayalleredogru KdryFth inşallah canım belli olur yakın zamanda inşallah güzel sonuçlar alırsın ben kaç kere tuvalete koştum kesin adet oldum diye😂
Nusyaa KdryFth inşallah canım ama benim ilk transferdede bazen oluyodu böyle sancı oyüzden belirti aramak istemiyorum ama umudum var tabi Rabbim ol derse olur
bademsekeri42 KdryFth benimde aynı canım hiç korkma hatta bende çok korktum heralde tutmadı ben regl olcam galiba diyodum göğüslerim çok hassaslaşmıştı şimdi 18+4 üz şükür 👼 darısı başına