MerveKozann doğum yapmadım ama erken doğum riskimden dolayı 4 gece kaldım perinatoloji bölümünde yattım ben genelde erken doğum ve riskli gebelerin kaldığı yerde. Odaların bazıları tek kişilik bazıları çift kişilik , çift kişilik olanlarda perdeyle ayırmak mümkün sorun olmuyor içeride lavabo bulunuyor genel anlamda temiz . Normal doğumda refakatçi alınmıyor sezeryan de bir kişi alınıyor