hilaleee Anne88 bende bu dediğini kullanıyorum canım 2. Kutumu bitiriyorum. Ama hâlâ şuan gebe kalamadim bakalım hayırlısı 1 yıldır gebe kalamiyorum
Gamzeramzn Anne88 asla görmedim faydasını kendi eczacıma danışıp almıştım daha sonra doktora gittim diofol kullandım 1 ay hap bittiğin de hamile olduğumj öğrendim😍
Susamtanem2 Anne88 bu hamileligi sağlayacak bir ilaç değil vücudun hamileliğe uygun olmasını bebeğin gelişiminin iyi olmasını sağlayan bir takviye diye biliyorum
Susamtanem2 Anne88 olur inşallah bende ilk içtim ama gebelik olmadı ne kadar icicem daha dedim bıraktım sonra hamile kalınca tekrar forbiol başladım 12. Haftaya kadar kullandim
bebisim-_00 smylmz vinalac nasıl sizce iki gündür folidays ilacımı değiştirdim buna geçtim doktor eşliğinde ama acayip ishal yaşıyorum napcagimi şaşırdım o kadar para verip aldimda gebeyim
ipek_94 Anne88 ben kullandım 14 haftalık hamileyim ayrıca hamile kalınca da 11 hafta kullandım bu markayı
Hanim90 @Anne88 folik asitin gebe kalmaya bir etkisi yok. Gebe kalırsanız bebekte omurilik ayrılığını önlüyor ona da nöral tüp defekti diyorlar bu hastalığı önlüyor. Lütfen bir yıldır hamile kalamayıp daha bilgili ve aktif araştırmalarla sürecinizi yönetin. Çünkü hepimiz yaşadık giden ömürden gidiyor.
denizanasi1 Ben hamile kalmadığım dönemde doktorum bana Letu diye bir hap verdi. 3 aylık bir kullanımı var, 3 ay kullandım ve 3.ay hamile kaldım çok şükür. Şimdi 36+1 olduk oğlumu bekliyoruz 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah