Zeynep_ayaz Bakırköy Sadi Konukda (detaylı ultrason) yaptıran varmı ? Renkli ultrason veriyormi ? Cuma günü randavum var kizim cok nazli hep saklıyo kendini net görebilirmiyim sizce 🥰😊🤲
Msydn6 Zeynep_ayaz Ben 🙋🏻♀️ 22. Haftamda orda yaptırmıştım Perinatoloji ve Anne Bakım bölümünden Perinatolog Selen Hnma çok memnun kalmıştım🌸 renkli vermiyor
Msydn6 Zeynep_ayaz yok renkli değil siyah beyazdı , yaklaşık yarım saat sürdü tek tekde bilgilendirdi sonra döküman ile birlikte 7-8 tane ultrason görüntüleri verdi imza atıp çıktım şükür herşey normaldi 💁🏻♀️🌸
Zeynep_ayaz Msydn6 Cok sukur cnm 🤲 insallah bizimde temiz cikar cnm sagligi yerinde olsunda kendini gostermede olur alistim her gidisimde kendini saklamasina minigimin 😊😊💕
Msydn6 Zeynep_ayaz Amin inşallah canım 🤗benimde bu 2. Oğlum bende ta o gün öğrenmiştim detaylıya kadar bilemdik cinyet ilk oğlumda 12. Haftamda herşey belliydi bazen öyle olabiliyor sağlık olsun önemli değil 😌💁🏻♀️🌸