sevvalakkah benimde doğumum temmuz sonunda olacak ve erkek bebek bekliyorum sizinle aynı fikirdeydım. Sordum 1 hafta sonra yapılıyor dendi hatta. Ama daha sonralarında bazı bebeklerde tekrar sünnet ihtiyacı duyulabiliyormuş hepsinde olmasada. Bu da aklıma takıldı açıkcası fikrim çok netken acabaya dönüştü. Burada da gördüm sanırım tam emin olamıyorum böyle bi açıklama. Şimdilik kararsız taraftayım 😔