aeminegmss Teşekkür ederim, nedenini bilmiyorum ama reflü mamasını doktor önermedi, keçiboynuzu tozu da zaten Nutrilon marka, maması da Nutrilon, bu şekilde doğal olur dedi, tam olarak bilemiyorum, yurt dışında yaşıyorum, sağlık sistemleri ve mantaliteleri çok farklı. Bu açıdan ülkemizin sağlık imkanlarını çok arıyorum diyebilirim. Şimdilik reflümüz de düzelme var, eğer tamamen geçmezse, dediğiniz mamayı tekrar sorarım. Gazını mutlaka çıkarıyor ve başı yükseltilen anne yanı cihicco yatakta yatırıyorum ama pek işe yaramadı bu mama karışımına kadar. Bakalım inşallah daha da iyi olur, bir kaç gün sürer dedi doktor. Tekrar teşekkür ederim, sevgiler 🥰🙋🏻♀️🧿🤲🏻