buseozmen Merhaba, 33 haftalık hamileyim, bugün ilk kez nstye girdim fakat sonucu doktora gösteremedim, gitmişti. Anlayan varsa yardımcı olabilir mi?
Ozbk buseozmen magnezyum varsa için, sancıları kesiyor. Çok erken sancı icin. Kasılma şeklinde hissediyordum ben toplanıyordu karnımda meğer sanciymis. Benim nts de böyle çıkmıştı serum taktılar kesmek için bide doktor magnezyum yazdı.
Omerhatice buseozmen canim sonlara doğru çıkmış biraz 50 60 falan sen belki hissetmiyorsundur bebisde başlamış sancılar bendesw nstde 100 çıkmıştı ama.ben sadece uyuşma hissediyordum agri sizi aci bisey yoktu canim 😇
buseozmen minikserce00 bişey hissetmiyorum açıkçası, uzanıp bol su içmeye çalışıyorum, teşekkür ederim ilgilendiğiniz için 😇
buseozmen Omerhatice erken doğum için korktum ben daha 33 haftalığım 😔, düzenli olarak mı çıkmıştı sizde 100? Bir de doğum başlamış mıydı nstdeki sancılarınızdan sonra??
Omerhatice buseozmen canim bende 40.haftada çıkmıştı çıktığı oyle çıktığı gün dogum yapmıştım ben Öncesinde hiç sancim yoktu benim
buseozmen melmural bebeğim çok hareketli yani sürekli bir orada bir burada içeride, artık hareketleri sertleşti ve can yakıyor bazen, o yüzden sanırım kasılmalar ile karıştırıyorum ben 😔