birgaripyolcu Kızlar adetim geçiyorum 4 tane test yaptım hepsini 2 günde 4.günde bir yaptım gün içerisinde ve sıkışık olmayan afedersiniz idrarla bu testi eklemiş olabilir mi
birgaripyolcu Elifdikel heyecandan. Hep beklediğim için gün içerisinde yok karınla normal sıkışık olmayan idrarla
Hamileyim-mutluyum birgaripyolcu Kaç gün geçti adetin aslında ben de ikindiye doğru yapmıştım çıkmıştı hemen