Armindia Mrvinci1759 Bende o 140 rakamı olayını duyup o haftada doktora sormuştum kalp atış hızını baya yüksek bi rakamdı dedim heralde kiz ama erkek çıktı yani o haftalarda zaten yüksek oluyormuş…