3 aylık hamileyim. Böbrek ağrım başladı, daha önce taş düşürmüştüm. Yine mi başladı diye ödüm kopuyor. Nasıl bir yol izlediniz bu durumda? Düşük tehlikemde var zaten birde bu üstüne. Çok bunaldım her gün bir sorunla karsilasiyorum daha önce iki düşüğüm oldu buda bir bucuk yıl beklemeyle oldu.. 😭