Baobap kesinlikle 😃 2 gündür kullanıyorum o kırmızılılar hafiflemiş bile gözlerime inanamadım. İlk bio oil kullandım çok sevemedim ve hamilelikte riskli doğuma sebep olabileceğini okudum. Sarı kantaron yağı aldım 2 günde etkisini görmeye başladım. Kırmızılık azaldı, kaşıntı geçti 🧡